Gå til sideindhold

Værdigrundlag

Udvikling
Ungdomsskolen skal til enhver tid være i udvikling – det er grundlaget for de unges accept af skoleformen. Vi ønsker at Ungdomsskolen skal fremstå som et attraktivt, dynamisk og rummeligt ungdomsmiljø. Ungdomsskolen skal fremstå som en troværdig og respekteret samarbejdspartner blandt ungeaktører i Skive Kommune. Det er desuden målet at udvikle alternativer til de traditionelle ungdomsuddannelser.

Trivsel
Såfremt Ungdomsskolen skal være i fremdrift kræves trivsel. Trivsel er et grundlæggende element i ungdomsskolekulturen.

Ordentlighed
Vi ønsker at tilbyde uddannelse, kurser og aktiviteter af høj kvalitet. I mødet med de unge ønsker vi at fremstå som tydelige og imødekommende voksne. Vi sætter faglighed og kompetence i højsædet. Ungdomsskolen vil også: Ungdomsskolen er til for ALLE unge i Skive Kommune. Vi fokuserer på det gode ungdomsliv.

Ungdomsskolen-Skives arrangementerne er 100% alkohol- og energidrikfrie og vi forbeholder retten til at tjekke deltagerne. Overholdes reglerne ikke vil forældre eller værge blive kontaktet.

I løbet af sæsonen tager Ungdomsskolen-Skive billeder af de unge. Ved deltagelse accepter man, at Ungdomsskolen-Skive benytter disse billeder på sociale medier og andre publikationer.

Senest opdateret 28.09.2020 08:18 af
Apricore logo