Gå til sideindhold

Åbent hus

Se, duft, lyt, smag og mærk alt det, du kan opleve i Ungdomsskolen Skive til Åbent hus torsdag den 23. marts kl. 19-21.

PARKERING

Vi henstiller til parkering i nærområdet ved fx banegården, Skive Kirke/Møllestien, Coop 365 eller Theaterpladsen. Reberbanen og Holstebrovej er spærret pga. vedarbejde.

PROGRAM FOR SCENEN I KÆLDEREN

Kl. 19.00 Sammenspil med 16-mands orkester - Valgfagshold

Kl. 19.10 Dansehold

Kl. 19.15 Sammenspilshold 2

Kl. 19.25 Sammenspilshold 1

Kl. 19.40 Modeshow med Trendsætterne

Kl. 19.50 Teaterhold

Kl. 20.00 Singer/Songwriter

Kl. 20.05 Sammenspilshold 2

Kl. 20.20 Dansehold

Kl. 20.40 Sammenspilshold 1

Kl. 20.50 Teaterhold

PROGRAM FOR BAGGÅRDEN

I baggården viser danseholdet alt det, de har lært i løbet af sæsonen inden for hip hop, girly og dancehall. Opvisningerne finder sted kl. 19.40 og kl. 20.40.

OPLEV UNGDOMSSKOLEN MED ALLE SANSER

Elever og undervisere fra vores fritidshold og skoletilbud giver dig en forsmag på, hvordan du kan mixe dit ungdomsskoleliv i Ungdomsskolen Skive.

SE teaterholdets fede sketches, dansernes seje hip hop moves, tegneholdets flotte tegninger og alle de andre udstillinger af fritidshold, klubber, valgfag og skoletilbud

DUFT til benzin og røg fra motorholdenes knallerter, biler og crossere.

LYT til musikholdenes fede beats og rap. Vores dj's og bands sørger for den gode stemning og singersong-writerne har helt sikkert komponeret noget vildt.

SMAG på madholdenes lækkerier.

MÆRK stemningen og en summen af liv, når hele ungdomsskolen fyldes med aktiviteter og mennesker.

SNAK med elever og undervisere fra alle vores fritids- og skoletilbud og kig forbi erhvervsplaymakerens stand. Måske er der en spændende praktikplads til dig?

Senest opdateret 23.03.2023 19:31 af RISD
Apricore logo