KONTAKT OG INFO / Handelsbetingelser

Handelsbestingelser

Betaling:

Når du har betalt for rejse/eventet/deltagelse på holdet, er der ikke fortrydelsesret på dit køb, og du skal derfor være sikker på, at du har mulighed for at deltage på det givne tidspunkt. Pengene kan ikke refunderes, se dog betalingsbetingelser specifikt for knallerthold.

Aftalen er gensidigt bindende, når Ungdomsskolen-Skive har bekræftet reservationen og/eller modtaget fastsat betaling rettidigt – dog med det forbehold, at Ungdomsskolen-Skive kan aflyse turen.

Endvidere betragtes tilmelding og betaling som en accept fra dig af det bestilte og de her oplyste betingelser.

Forsikring:

Ungdomsskolen-Skive kan ikke tilbyde nogen former for forsikring m.v. på den enkelte elev, derfor ligger denne forpligtelse hos den enkelte deltager. Se dog særskilt ordning for cross.

Behandling af personoplysninger:

Når du er aktiv i Ungdomsskolen Skive som er en del af Skive Kommune, vil Ungdomsskolen / Skive Kommune behandle nødvendige oplysninger om dig. Efter databeskyttelsesforordningen skal vi orientere dig om, at vi indsamler og registrerer oplysninger. Vi skal også orientere dig om de rettigheder, du har efter databeskyttelsesforordningen.

Du har ret til indsigt i de oplysninger, Skive Kommune behandler om dig, ret til at få urigtige oplysninger berigtiget eller slettet, ret til begrænsning af behandling, ret til indsigelse, ret til dataportabilitet samt ret til at klage over behandlingerne.

Du kan læse mere om behandlingen af dine personoplysninger samt om dine rettigheder på www.skive.dk

Ungdomsskolen forbeholder sig retten til at tage foto og filmsekvenser i forbindelse med aktiviteter. Disse vil ikke blive givet videre til tredje part, men vil blot blive brugt i forbindelse med markedsføring af Ungdomsskolen Skive.

Senest opdateret 30.03.2022 13:31 af LRVE