Juniormesterlære: Gå til elektriker

OPSTART I EFTERÅRET 2024

Introduktion til forskellige aspekter af elektrikerfaget for eksempel lysinstallationer og grundlæggende værktøjslære. Du får mulighed for at opleve studiemiljøet på Skive College og får indblik i hvordan en fremtid inden for elektrikerfaget kunne se ud for dig.

Hos Salling EL-Service får du muligheden for at smage på arbejdet som elektriker.

Her vil du:

• få et indblik i, hvordan en fremtid inden for elektrikerfaget kunne se ud for dig
  • lære om lysinstallationer til avanceret måleteknik og grundlæggende værktøjslære
  • opleve studiemiljøet på Skive College
  • komme på en udflugt til Energimuseet ved Tangeværket, hvor du vil blive klogere på energiproduktion og historien bag elektricitetens udvikling.
  • møde erfarne undervisere inden for faget.

Vi glæder os til et spændende forløb, hvor du kommer til at udforske og fordybe dig i elektrikerfaget på en sjov og engagerende måde!

Forsikring

Vær opmærksom på, at ungdomsskolen og virksomheden ikke har en forsikring, der dækker eventuelle skader, der måtte opstå under deltagelse på holdet. Det er derfor vigtigt, at I selv sørger for en fritids- eller ulykkesforsikring.

Angiv dit skonummer, så vil vi bestille et par sikkerhedssko til dig. Vær opmærksom på, at vi bestiller ½ nummer større.

Aldersgruppe: 7. kl.-10. kl.
Maks. elever: 12
Ledige pladser: 11
Tilmelding fra: 18.12.2023
Tilmeldingsstatus: Åbent for tilmelding